Vilodag & HRL-kurs

 
God morgon och hej kära måndag!
Idag är det min första vilodag sedan jag började träna förra veckan. Det kryper i benen redan, min träningsvärk börjar dessutom ge med sig äntligen. Jag måste kolla upp om det är okej att träna med träningsvärk.. Man vill ju inte göra fel så här i början, även om det är det man lär sig mest av. Sina misstag det vill säga. 
 
Men, jag ska njuta av min vilodag så gott jag kan. Plugg står på schemat och i eftermiddag ska jag gå på en HLR-kurs (hjärt- och lung räddning) som ingår i min utbildning (jag pluggar till undersköterska). Förhoppningsvis går det bra utan något krongel :)
 
Ha en härlig måndag nu hörrni, ännu en vecka att anta utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0