Veckans träningschema

 
Här ser ni mitt träningsschema för veckan.
Förkärleken för Bodybalance lyser igenom. Jag tror att jag hittat min grej där, verkligen älskar det! Functional Toning samt Spinning är första gången för mig, dock har jag testat spinning en gång tidigare och tyckte det var helkul. Så varför inte testa en gång till tänkte jag :) Bodypumpen har jag gjort en gång tidigare, det var då jag fick min hemska träningsvärk. Egentligen hade jag bokat in YinYoga på onsdagen, men bytte ut den för min pojkväns skull. Jag tror han skulle gilla Bodypump och han ville att jag skulle hänga med. Lär vara ganska slut på Functional Toning sen haha. Kände att en vilodag på fredag var ganska passande då. 
 
Pepp, nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0