Sådär härligt mör i kroppen

Bild från sommaren 2014
 
Vilken fantastisk känsla jag har i kroppen nu!
Vi kom hem ifrån ett bodypump pass för ett par timmar sen, jag och min sambo. Jäklar vad det tog i mina armar. Tidigare idag gick jag igenom gymmet med min PT, där vi också arbetade igenom min anpassade träning med maskinerna. Alltså var jag bra mör redan innan bodypump passet. Vågade därför inte riktigt ge allt, vill absolut inte få en sån hemsk träningsvärk som jag fick förra gången! Det är annars väldigt lätt att bara köra på eftersom alla andra på passet gör det. Köttar liksom, en extra vikt här och där. Jag går på gruppass för att jag behöver den där extra pushen jag får eftersom jag jämför mig själv lite med hur andra gör. Men just så här i början är det kanske inte så bra.. Just eftersom jag tenderar till att överbelasta lite.
 
Mitt högra lår känns lite konstigt, det gör ont när jag belastar det för mycket. Muskelinflammation? Ska pröva smörja med lite linnement samt massera för att se om det släpper. Jag har ju ett Functional Toning pass imorgon! :O Vill helst inte avboka det. 

Kommentarer
Postat av: Liisa Lindström

Vilken härlig bild och gött pass! :)

Svar: Tack! Ja den kändes rejält :D
Elaine Lilje

2015-04-23 @ 07:17:49 - http://liisalindstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

åh så kul med ett riktigt bra pass, den känslan man har efter åt när man är så slut är så skön tycker jag :D

Svar: Verkligen, det är så sjukt härligt! Är helt hooked :D
Elaine Lilje

2015-04-23 @ 10:43:14 - http://fitnessinspiration.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0