Dagens pinspiration

 
Vilodag idag, vilket naturligtvis resulterar i att jag sitter på Pinterest istället och peppar träning.
Nu har jag förvisso jobbat hela dagen idag, med mycket spring i trappor fram och tillbaka. Dessutom en rejäl promenad på 30 min till och från jobbet. Så någon riktig vilodag skulle jag inte kalla denna fredag. Vi får se hur kroppen mår imorgon, just nu känner jag mig helt. slut. 
 
Mitt älskade Bodybalance står på schemat imorgon. Älskar att starta en helg på det viset, det känns så grymt bra! På söndag peppar jag spinning. Jag måste dock lätta på hjärtat och erkänna en sak.. Jag har fruktansvärda menssmärtor (misstänker endometrios?) vilket kan sätta hinder för mycket i mitt liv. Självklart tyckte min kvinnliga "sak" att nu var det dags, så jag är lite nervös inför helgen och hoppas för mitt liv att jag ska slippa akuten och morfin. Förhoppningsvis ska detta med träningen underlätta smärtorna ytterligare så jag tänker kämpa på.
 
Mot en ljus framtid och en peppad helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0