Morgonstund har guld i mun

 
God morgon kompisar!
Så här såg en del av min frukost ut imorse. Mums! Vaniljyoghurt med skivad banan och torkade tranbär. Resterande frukost bestod av ett stort glas mandarinjuice, ett litet glas Oatly med chokladsmak, samt en rågkuse med skinka på. En redig frukost. Egentligen hade jag gjort två mackor, men jag orkade bara en haha. 
 
Jag laddar inför Functional Toning passet idag. Min högra lårmuskel är mycket lugnare än igår, jag nojade förmodligen i onödan. Ord som muskelinflammation, muskelsträckning, muskler som var helt av och blödningar fick mig att stänga ute allt och intala mig "det blir bättre imorgon efter lite massage och värme". Mitt mantra måste ha hjälpt för som sagt är det mycket bättre. Jag känner fortfarande av en hint av smärta när jag böjer på knäna, men det är extremt mycket bättre. Jag tänker satsa på att köra lite lugnare på passet istället, som jag gjorde igår på bodypumpen. 
 
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Skönt att det verkar blivit mycket bättre med bristningen, eller vad det nu kan ha varit.

Svar: Ja.. Nått knäppt var det ju.. Men ja, känns riktigt skönt :) man vågar ju nästan inte göra något när man har så ont annars :O
Elaine Lilje

2015-04-23 @ 22:39:52 - http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Minna

Väldigt fin bild det där! Och skönt att det blivit bättre 😄

Svar: Tack snälla Minna :D ja det känns galet bra :))
Elaine Lilje

2015-04-24 @ 14:10:06 - http://Mittkokoshjarta.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0