Motivation & Träningsvärk


Dagens motivation.

Kände att jag behövde lite motivation. Hittills har jag hunnit med 4 pass på gymmet sedan medlemskapet, 2 pass med Bodybalance (blandning av thai chi, pilates och yoga), 1 pass med Tabata och 1 pass med Bodypump. Känns så galet bra! :D

Igår hade jag passet med Tabata och Bodypump, de var dessutom precis efter varann, och jag som var nybörjare.. Oh. My. God. Jag kan knappt gå idag och trappor är min värsta mardröm! Imorse gjorde jag mitt andra pass i Bodybalace och var ganska orolig innan för hur det skulle gå, med tanke på träningsvärken och så. Men det gick förvånansvärt bra.. Dock gör träningsvärken sig påmind konstant.

Någon där ute som funnit min blogg och som har tips på hur man kan lindra träningsvärk?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0