Global Yoga

 

God morgon underbara söndag!

Efter en riktigt god sömn trotsar jag min träningsvärk idag och kör på ett pass som heter Global Yoga. Ska bli sådär härligt zen i kroppen :) Jag har dock aldrig testat just Global Yoga innan, men googlade lite och tyckte det verkade kul. Har beslutat mig för att testa varenda grupppass på gymmet som jag tycker verkar kul, man vet aldrig vad man missar :) Ser fram emot onsdagen dock, då är det möte med min PT och vi ska gå igenom lite maskiner som kan passa mig och andra kroppsövningar för jag ska kunna nå mitt mål. iiih hoppar och studsar!! Ser så sjukt fram emot detta och kunna se resultaten :D

Önskar alla en fantastisk söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0